mandag 20. april 2009

noen jobber litt for mye i mot meg akkurat nå!!

Kroppen har gitt meg en ukes permitering, den er litt for glad i betennelser om dagene. Jeg har derfor gitt den en sterk kur med antibiotika og håper at dette skal gjøre underverker. Start dato for videre reise må derfor utsettes 8 dager til:(

Men greit å få ordnet dette mens jeg uansett er hjemme. Her i Malm er det kaldt og flott om natta, det snør litt om dagen. Onsdag går turen nordover med bil. Det blir stopp i Nordli for å hente depo pakken, deretter kjøres det nordover på leting etter snø. Regner med å kunne starte rundt Saltfjell området. Blir å gå på ski så langt man kommer frem til 10. juni. Deretter blir det stans med skigåing. Mamma fyller 50 år, og skal ha kalas, og hun ser helst at jeg stiller på det. Etter bursdagsfeiringen blir det start i Snåsa, med sekk og hunder med kløv.

Så hvis noen av dere som leser bloggen min har lyst til å bli med å gå på sommerstid er det bare å ta kontakt. Send mail til tonice@netcom.no

1 kommentar:

Hege sa...

Heisann Tonice! Hvordan går det, kommer du videre? :)