onsdag 13. mai 2009

Ting faller atter en gang på plass..

Da holder ting på å ordne seg nok en gang, og jeg kjenner at det atter en gang kribler noe forferdelig i magen:) Sommerfugler tror jeg det heter;)

Hundene ser ut til å takle dette med overgang fra pulk til kløv godt. Og begge er sterke hunder, så det lover meget bra for videre tur.
Kløvsekkene er bestillt og ventes i posten iløpet av få dager. Det ble to LAIKA orginal kløver, 30 liters. Vi har lånt kløver til Tor Olsen i helgen, og denne kløven sitter godt på begge to. Tusen takk Tor, det gjorde alt mye enklere for meg.
Det er flere som har ymtet frempå at de har lyst til å bli med å gå et stykke sammen med meg, men etterhvert har de desverre falt av igjen. Enten passer ikke datoene, eller så er arbeid kommet i veien for turen. Dette har jeg full forståelse for, men håper fortsatt at flere har lyst til å bli med å gå et stykke. Om vi ikke kjenner hverandre fra før, er jo naturen en flott plass å bli kjent på:)

En jeg er sikker på blir med å går et stykke er Alexander Ystmark.

Alexander kommer fra Malm (samme plass som jeg kommer i fra) han er snart 15 år gammel, og hvis alt går etter planen vil han feire bursdagen sammen med meg og hundene ute i skogen. Han er en gutt som trives veldig godt ute på tur, og gleder seg veldig til å bli med meg på tur i Juni. Han er en positiv gutt med godt humør og god humor. Han har ikke vært på tur lengre enn 3 dager tidligere, så dette kan nok bli en prøvelse for han. Men han er en bestemt og arbeidsom gutt, så jeg tror nok at dette skal gå helt fint.
Jeg gleder meg i allefall til å ha selskap av han et stykke på turen. Han blir å følge med etter mammas bursdag.

Det ser ut nå til at jeg blir å starte fra Snåsa helga 22-24 mai. Så håper jeg og komme meg til Røyrvik før jeg tar en pause for å feire mamma. Deretter blir det start, med Alexander rundt 20 juni.

Men som tidligere sagt, jeg vil gjerne ha flere med et stykke på turen, så ikke vær beskjedne ta kontakt:)

Ingen kommentarer: