mandag 11. mai 2009

En liten oppdatering om våre venner...

Selv om vi måtte ta en lengre pause, finnes det "kramgode karer" å følge med på deres reise mot Nordkapp. Vi er så heldige å ha blitt kjent med flere NPLere på vår reise, og vi følger de selvfølgelig fortsatt.

James Baxter

En kar vi har hatt en del kontakt med i løpet av turen er kommet frem i nord, og starter straks på sin tur nedover i kajakk. Du kan følge han her: www.skipaddlenorway.com
Hadde vært moro å truffet han her hjemme før jeg startet på min egen vandring igjen.
Han er en inspirasjons kilde, og en mann med masse trøkk og tæl.

Frederik Duun Norberg

er fortsatt ute og vandrer, og om jeg ikke har missforstått det helt driver han å vandrer langs asfaltert vei og skal ikke befinne seg så langt fra Nordreisa på nåværende tidspunkt. Dette er også en person som gir meg masse inspirasjon, han gutser på hele veien, ønsker deg masse lykke til med slutten av turen Frederik, håper vi sees igjen:) Frederik følger dere her: www.frederikpaatur.blogspot.com

Gutta fra kalkutta, Kjell Ivar og Stian pratet jeg med da jeg tok toget oppover forrige helg.

De befant seg da i Abisko i Sverige. De slet med for lite snø, og hadde da bestemt seg for å fortsette vandringen om natten, da det fortsatt var noen minusgrader på natterstid. Gutta er stae som ingen andre, og trosser problem for problem. Stolte av dere gutter, gleder meg til å treffe dere igjen:) Dere kan følge disse gutta her: www.npl2009.no

Og sist av gutta vi har kontakt med er Erik Moe.

Erik skulle gå Norge på langs, samt ta alle 2000 meters toppene i løpet av 2009. Desverre har Erik hatt problemer med sykdom, mye sykdom. Og nå er planene endret. Han blir å fullføre langsen, for deretter å ta norge på tvers etterpå. Ønsker han lykke til, og kanskje treffes vi atter en gang ute i naturen. Følg Erik her: www.turporten.no

Ingen kommentarer: