fredag 1. mai 2009

Da reiser jeg opp til nord...

I morgen tar jeg toget opp til Bodø, og Nygårdsjøen, for å få planlagt min videre drømmereise. Der oppe sitter mine 4-beinte å venter på at jeg skal komme opp. Nå blir det opptrening med kløvsekk, omlegging av rute, og ny organisering av depoer.

Håper å komme igang snarest mulig nå, alt som skulle være gjort her nede er gjort. Antibiotika kuren er ENDELIG ferdig, min tanteunges supershow er ferdig, og det hele toppet seg da jeg for 2 dager siden ble tante for 3 gang, dette var stort:) Så nå er det bare snøsmeltingen, planleggingen og pakkingen som gjenstår før jeg atter en gang er tilbake må min flotte tur nordover.

En person har meldt sin interesse til å bli med å gå et stykke sammen med meg, det setter jeg selvfølgelig stor pris på, og tar gjerne i mot flere:)

4 kommentarer:

Kristin sa...

jippi! Endelig kommer du! Knallvær her oppe i dag, og nordland viser seg på sitt beste. Gled deg! :)

Hege sa...

Ha en fin tur! :)

Frederik Duun Norberg sa...

Hei Tonice
Ville bare informere om at jeg nå har funnet frem joggesko og rulleski. Lite snø fra Abisko og nordover. Håper ikke dette var for deprimerende. Uansett god tur videre!

linn kr/sykepleier sa...

Hi du begynt snart?