torsdag 2. juli 2009

Da har man fått svar.



Gleden står i taket:)
Støtten fjernes fra foten, og jeg danser på bordet:)

Kanskje ikke fult så vilt, men nesten:)
Etter atter en gang å ha ringt sykehuset i dag uten hell, ringte endelig dr.Flatøy meg tilbake nå i ettermiddag.

Han forteller meg "at menisk er fin, leddbåndene ser fine ut, men at jeg har en defekt bruskbit liggende å slenge inne i kneet." Okei...var kanskje ikke helt slik han sa det...men oversatt fra doktorspråk til Ola Nordmann språk så blir det slik:)

Det som nå skjer fremover er at jeg for 4.gang skal tilbake til sykehuset for en sjekk, også blir det høyst sannsynlig foretatt en Laparoskopi for å se om de klarer å fjerne denne.

Kjenner meg veldig lettet over at de faktisk fant noe, bedre det enn å få beskjed om at alt så helt greit ut, og at det ikke er noe å gjøre med dette:)
Nå vet jeg i allefall hva der er som skaper smertene, OG at det kan fikses:)

Hvor lang tid dette tar er jo usikkert, men som alltid vil jeg holde dere informerte:)



Legger også med 2 stk bilder av min fantastisk søster, Christel, som tar enormt godt vare på Ulva og Juska<3
Vet ikke hvordan dette skulle gått uten hjelp fra henne:) Tusen takk:)

I mellom tiden sitter bare ei glad jente her nå i sommervarmen og nyter livet:)

1 kommentar:

Hege sa...

Jøss, dette var jo flotte nyheter! Fikse fort, og på med ryggsekken! *gladklem* :))