mandag 13. april 2009

Påska 2009



Påska er plutselig over og her sitter jeg.....
Første del av påsken ble tilbragt på Frøya til min storesøster, og siste rest på Flatanger på hytta vår. Begge stedene eier ikke snø, så alt har føltes veldig spesielt.

Jeg lovet å ta en avgjørelse i løpet av påska, men jeg sitter her uten spesielle svar. Jeg har sjekket værmeldingen, og den virker ikke lovende. Jeg har snakket med folk som befinner seg i Snåsa, som sier at snøsmeltingen er startet for fult. Arnt Helges permisjon er snart utgått. Så som du skjønner er ikke en avgjørelse enkel å ta.
Men påska er blitt brugt til fullstendig avslapping, og det har vært godt. Det har vært sol og varmt, og INGEN snø.
Et av depoene ligger på ICA i Nordli, og må hentes uansett. Jeg er fortsatt i tankeboksen, og kommer til å holde dere oppdatert. Slik det ser ut nå blir jeg å fortsette turen fra Snåsa alene, sammen med Ulva og Juska.
Jeg tenker fortsatt......

2 kommentarer:

Wannabe advokat sa...

Så du mye hvitløk i påsken? Har du vurdert å skrive mer om hvitløk i bloggen din?

Kjell Ivar sa...

Hallo
Tenker litt på hvordan det går med dere. Er for öyeblikket i Ammarnes. Föret er ganske bedritent, men det er kaldere på fjellet. Som jeg sa tidligere så er ikke Nordkapp målet bare slutten. Det å väre på tur lenge og å kose seg er viktigst. For de utenfor så er det ikke helt lett å forstå. Har selv tanker om å bruke en måned ekstra bare for å kunne nyte de siste dagene av turen. Ikke måtte levere tre mil hver dag, men ha tid til å fiske og fyre bål i dagevis. Dere får ha lykke til! Arnt Helge: Har etterhvert fått mere lyst til å ta opp igjen klatringen. Kanskje jeg kommer på besök.

Mvh
Kjell Ivar