tirsdag 3. mars 2009

Kreativ 2?


Grunnet kjedsomhet idag har jeg sittet og heklet. Da ble det pulsvarmere og flaskevarmer til ei av flaskene mine. Litt fornuftig bruk av dagen?! Tja....jeg vet ikke, men det gjorde at dagen gikk litt raskere:) vurderer nå å begynne en egen liten bedrift mens jeg går turen:) kanskje begynne å selge luer, flaske varmer, puls varmere og panneband etter bestilling:) greit å ha noe å tjone med på kveldene....Hehe....det er det jeg sier....jeg har ikke godt av å ligge i ro for lenge:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte pulsvarmera, nåkkå fer mæ som ikke bruke våtta :-)

Lill Mailén sa...

Hør at du e sengelegganes borti gokk :O :P??!!
Du må ha go bedring!! :D

E ofte innom bloggen å kjika ;D
Spennjanes jo!!! :D:D
Klæm Fra ho Lille Lill på Blix :)

ps. blir godt når du kommer hjem da, om du kommer til oss :P Savna dialekta og spiritn din :D

Anonym sa...

Go morn, lykke te, te legen. Håpe d går bra å at dåkk kain start videre idag.