mandag 11. januar 2010

Godt nytt år:)

Hei alle mine trofaste lesere, ønsker dere alle et godt nytt år.

Kan ikke unngå å se tilbake på året i fjor, vi hadde hviledag på Ljosland "idag". Omgangssyke hadde totalt tappet meg for krefter, og regnet HØLJET ned utenfor. hehe....moro å mimre tilbake, men kjenner det er med litt bismak, skulle så gjerne starter ut fra Snåsa nå ganske snart, for å kunne fullføre eventyret mitt.
MEN....føler nesten alltid at det kommer et men...kneet er på bedringensvei, men er langt i fra bra. Oppoverbakker, nedoverbakker, trapper, lett jogg og det som raskere er fungerer ikke. Det å legge tyngde på det med litt knekk i kneet fungerer heller ikke. Jeg er tolmodig, å gud hvor tolmodig jeg har vært og fortsatt prøver å være...men du å du hvor vanskelig det begynner å bli.
Snart 3 mnd har gått etter operasjonen, jeg trodde virkelig at jeg skulle være bedre nå. Sitter og tenker masse på om jeg skal forsøke meg igjen til sommeren, men spørs om tyngden av 20 kg på ryggen ikke bli ønsket velkommen av kneet mitt.
Jeg planlegger nå fra januar 2011. Drømmen skal realiseres...jeg finner ikke ro før jeg har fullført dette.

Gledelig er det i allefall, at Hege Pedersen som var til enorm støtte på etappen Lindesnes-Ljosland for oss, skal ut på sitt eget eventyr nå i sommer. Hun og hunden hennes buddy skal sykle etappen Lindesnes-Nordkapp, og starter opp Mai i år.
Turen hennes kan dere følge på www.arcticfemme.com og på www.jegerjenter.com :)
Jeg gleder meg i allefall til å følge henne HELE veien:)

Nå om dagene har jeg to tisper med løpetid. Ulva er av den typen som roer seg betraktelig ned mens hun har løpetid, så de siste dagene har det ikke blitt noen kjempe treninger på oss. Men tidligere har vi fått noen kjempe turer i -20 grader med spark. Fantastisk:)

Det var alt for denne gang, men jeg kommer tilbake med mer etterhvert. For det sjer ting her i gården ;)

1 kommentar:

Hege sa...

Hei vennen! Litt rart at du nevner det, for jeg sitter i disse dager og tenker tilbake til i fjor jeg også. Det var jo kjølig de første dagene fra Lindesnes og til Ljosland, men så kom regnet. Hadde dere reist å år hadde dere fått det kaldt nok i alle fall. Lite regn her foreløpig, men bra med snø og kulde. Så vidt jeg vet ligger snøen helt nede ved fyret.

Jeg vet at du kommer til å fullføre, Tonice. Bare ikke start for tidlig nå. La kneet ordne seg, så ordner resten seg også. Håper jeg får møte deg igjen når jeg kommer tråkkende oppover en gang i mai. Klem! :)