onsdag 1. juli 2009

MR

Da har jeg vært på MR....
Men har ikke lyktes i å komme i kontakt med legen i dag...så sitter fortsatt uviten om hva som feiler kneet.

14 dager har gått nå siden jeg ble hentet ut, og fortsatt ingen svar.
Og om noen av dere som leser bloggen min skulle finne på å ta turen over fra Gressåmoen-Nordli å skulle finne en grønnpose som inneholder et liggeunderlag og teltstenger, så hadde jeg satt STOR pris på om dere kontaktet meg..:)

Jeg hopper rundt på krykker og fortsatt med denne skinnen på foten. I trøndelag ligger temperaturen rundt 28 grader, så dere kan tro jeg er lykkelig for å ha denne skinnen på.

Meniskene mine er fine, så det er ikke de som skaper trøbbel i foten, og det er jo gode nyheter:)
Men at noe er galt inne i kneet, det kjenner jeg.

Slik at legens ord for 14 dager siden begynner å få mening.
"Jeg tror nok uansett at det vil være en fordel for deg å gjøre dette med ski, da unngår du så stor belastning på knærne, det er jo noe som skaper smertene"

Så kanskje må jeg bare legge alt på is frem til snøen laver ned på nytt, men har IKKE slått meg helt til ro med dette enda...:)

Selv får jeg ikke gått tur med hundene om dagene, men har heldigvis ei super snill søster som tar med seg hundene ut på tur hver dag:)
De synes det er veldig varmt om dagene, men tanteungen min holder de i ånde så det ser ut til at de trives godt allikevel.

Desverre har Ulva atter en gang (3.gang i år, januar, mars og nå) fått løpetid, og jeg sitter her som en litt forvirret hundeeier. Håper dette stabiliserer seg med alderen hennes, da jeg har egentlig planer om å avle på henne. Skulle dette ikke stabilisere seg, blir jeg nødt til å sterilisere henne, for å unngå livmorkreft. Ingen gode nyheter dette, men håper på det beste..:)

Det var siste oppdatering fra oss, men skal holde dere informert så snart jeg får svar fra legen.

Inntil videre ønsker jeg dere en riktig god sommer..:)

2 kommentarer:

Hege sa...

Ha en fin sommer du også, Tonice! Håper det ikke er så galt med kneet som du kanskje føler selv. :)

Helge sa...

Takk for oppdatering, Tonice. Bra at du fremdeles tenker å fullføre NPL, om enn kanskje på snøføre. Ang. MR: dersom du ønsker det så kan du be om å få tilsendt kopi av bildene fra MR-undersøkelsen (bildene brennes over på ei CD-plate), dvs en rettighet du har, ...må muligens betale litt for det (ca.70kr tror jeg). På plata medfølger også et spesialprogram for visning av bildene på en vanlig PC. …kan være moro å ha til senere bruk.
Helge