onsdag 8. april 2009

Venter sårt på minusgrader og snø.

Legger ut en film fra vår siste dag før ""ferien"", masse vann....våt...og vanskelige forhold. I mellomtiden sitter jeg å håper på minusgrader og snø, men nå spretter "leirkallen" opp ute her,og plussgraderne kryper stadig oppover, så det er mulig jeg venter forgjeves. Men jeg mister ikke trua enda...:) Takker for all forståelse og koslige ord, setter virkelig pris på det. Har bare litt vanskeligheter for å godta hele situasjonen akkurat nå, men prøver å slappe av å nyte påsken sammen med familien. Jeg lover å holde dere oppdatert. Skal oppdatere med noen bilder også på hjemmesida etterhvert. Håper det kan være noe som fenger litt nå som alt annet står stille:)

3 kommentarer:

Hege sa...

Ikke bra det der. Hva smører du med for sånt føre? Har dere vurdert å bruke kano det siste stykket? ;)

Min Verden sa...

Vel, hver sin lyst. Jeg venter på mer regn og mange plussgrader til hagen min. God påske i slapseværet og fortsatt god tur! H.

Hege sa...

Nå? Ser det like håpløst ut? Håper dere kommer i gang igjen.